- 0
- 2
Mata promuje linię Oshee Vitamin Water nawiązującą do jesiennej trasy koncertowej
Dwa nowe, limitowane smaki z linii Oshee Vitamin Water nawiązują do nadchodzącej płyty oraz jesiennej trasy koncertowej artysty – Mata 2040. Napoje dostępne są wyłącznie w sklepach Żabka.
Limitowaną edycję charakteryzuje:
- design opakowań,
- wykorzystanie wizerunku „Maty 2.0” – humanoidalnego robota stworzonego na podobieństwo rapera, który od miesięcy towarzyszy mu w działaniach artystycznych. Teraz pojawia się również na butelkach Oshee.
– Kontynuując współpracę z Michałem Matą Matczakiem, budujemy most między światem muzyki a marką. Robot Maty, który pojawia się w spocie i na butelkach, to nie tylko motyw przewodni trasy, ale również symbol kreatywności i odwagi w tworzeniu. Nowa odsłona Osh33 jest czymś więcej niż produktem. To element historii, którą współtworzymy z artystą i jego społecznością. Chcemy, by nasze działania inspirowały do poszukiwania własnego języka i form wyrazu – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu Oshee.
– Współpracę z Oshee stawiamy za wzór partnerstwa między marką produktową a artystą. Ich otwartość i odwaga pozawala za każdym razem kreatywnie wpisać kolejne elementy z uniwersum Maty w produkty z portfolio i spowodować, że stają się czymś więcej niż co-brandownym napojem – ponieważ są częścią naszej opowieści – dodaje Rafał Grobel, management Maty.
Limitowana edycja to dwa warianty smakowe:
- truskawka, liczi i cytryna,
- ananas.
Produkty nie zawierają syntetycznych barwników ani konserwantów. Ich naturalny charakter ma współgrać z przesłaniem trasy #Mata2040 – świeżością, autentycznością i twórczym spojrzeniem na przyszłość.
W spocie Oshee główną rolę odgrywa humanoidalny Mata 2.0
To wizualny manifest łączący świat muzyki, technologii i współczesnej ekspresji artystycznej.
W obrazie przeplatają się postacie Maty i robota. Bez klasycznej narracji, za to z silnym rytmem, światłem, inscenizacją, które budują klimat nowoczesności i napięcia. Scenografia oraz estetyka ujęć nawiązują do futurystycznego charakteru trasy koncertowej artysty, aby stworzyć spójną zapowiedź jego wizualnego świata.
Reżyserem i autorem zdjęć jest Nikodem Marek – odpowiedzialny również za oprawę wizualną trasy koncertowej. Z kolei produkcją zajął się Jakub Wójcik (dom produkcyjny Lemon).
Komunikacja obejmuje kanały digital i social media marki, a także reklamę w aplikacji Żabki. Napoje będą są dostępne do kupienia wyłącznie w sklepach Żabka od 8 do 22 października br.


