Mata promuje Oshee nawiązując do trasy koncertowej - Marketing przy Kawie
Mata promuje linię Oshee Vitamin Water nawiązującą do jesiennej trasy koncertowej
  • 0
  • 2
14.10.2025

Mata promuje linię Oshee Vitamin Water nawiązującą do jesiennej trasy koncertowej

Dwa nowe, limitowane smaki z linii Oshee Vitamin Water nawiązują do nadchodzącej płyty oraz jesiennej trasy koncertowej artysty – Mata 2040. Napoje dostępne są wyłącznie w sklepach Żabka.

Limitowaną edycję charakteryzuje:

  • design opakowań,
  • wykorzystanie wizerunku „Maty 2.0” – humanoidalnego robota stworzonego na podobieństwo rapera, który od miesięcy towarzyszy mu w działaniach artystycznych. Teraz pojawia się również na butelkach Oshee.

– Kontynuując współpracę z Michałem Matą Matczakiem, budujemy most między światem muzyki a marką. Robot Maty, który pojawia się w spocie i na butelkach, to nie tylko motyw przewodni trasy, ale również symbol kreatywności i odwagi w tworzeniu. Nowa odsłona Osh33 jest czymś więcej niż produktem. To element historii, którą współtworzymy z artystą i jego społecznością. Chcemy, by nasze działania inspirowały do poszukiwania własnego języka i form wyrazu – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu Oshee.

Współpracę z Oshee stawiamy za wzór partnerstwa między marką produktową a artystą. Ich otwartość i odwaga pozawala za każdym razem kreatywnie wpisać kolejne elementy z uniwersum Maty w produkty z portfolio i spowodować, że stają się czymś więcej niż co-brandownym napojem – ponieważ są częścią naszej opowieści – dodaje Rafał Grobel, management Maty.

Limitowana edycja to dwa warianty smakowe:

  • truskawka, liczi i cytryna,
  • ananas.

Produkty nie zawierają syntetycznych barwników ani konserwantów. Ich naturalny charakter ma współgrać z przesłaniem trasy #Mata2040 – świeżością, autentycznością i twórczym spojrzeniem na przyszłość.

W spocie Oshee główną rolę odgrywa humanoidalny Mata 2.0

To wizualny manifest łączący świat muzyki, technologii i współczesnej ekspresji artystycznej.

W obrazie przeplatają się postacie Maty i robota. Bez klasycznej narracji, za to z silnym rytmem, światłem, inscenizacją, które budują klimat nowoczesności i napięcia. Scenografia oraz estetyka ujęć nawiązują do futurystycznego charakteru trasy koncertowej artysty, aby stworzyć spójną zapowiedź jego wizualnego świata.

 

Reżyserem i autorem zdjęć jest Nikodem Marek – odpowiedzialny również za oprawę wizualną trasy koncertowej. Z kolei produkcją zajął się Jakub Wójcik (dom produkcyjny Lemon).

Komunikacja obejmuje kanały digital i social media marki, a także reklamę w aplikacji Żabki. Napoje będą są dostępne do kupienia wyłącznie w sklepach Żabka od 8 do 22 października br.

Mata promuje linię Oshee Vitamin Water nawiązującą do jesiennej trasy koncertowej

Mata promuje linię Oshee Vitamin Water nawiązującą do jesiennej trasy koncertowej

Mata promuje linię Oshee Vitamin Water nawiązującą do jesiennej trasy koncertowej

Mata promuje linię Oshee Vitamin Water nawiązującą do jesiennej trasy koncertowej

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 października 2025