- 0
- 3
„Masz coś pod spodem” – Durex i Answear w kampanii o tym, jak dbając o przyjemność, wspieramy nasz dobrostan psychiczny
„Masz coś pod spodem” to hasło kampanii marek Durex i Answear.com, zachęcającej do poznawania swojego ciała i odczuwania 100% przyjemności. Marki przekonują, że nawet najpiękniejsze ubrania warto zdejmować, by odkrywać to, co kryje się pod nimi – strefy erogenne. Ich stymulacja działa na nas kompleksowo – poprawia nasze zdrowie psychiczne, wspiera nastrój i relacje, rozluźnia ciało oraz wzmacnia układ hormonalny.
Marka Durex od lat realizuje projekty edukacyjne dotyczące zdrowia seksualnego i intymności. Kampania „Masz coś pod spodem” ma uświadamiać, jak dbanie o własną seksualność i korzystanie z gadżetów erotycznych wpływa na nasz wellbeing. Jest to kolejny etap działań, po projekcie „Poczuj dobre wibracje”.
Z kolei platforma zakupowa Answear.com nie tylko inspiruje do wyrażania siebie poprzez modę, ale także wspiera dobrostan psychiczny. W ramach platformy „Zadbaj o to, co jest w środku”, a teraz – we współpracy z marką Durex – promuje odkrywanie własnych potrzeb i przyjemności.
– Świadomość własnego ciała oraz otwartość na przyjemność, jaką może ono dawać, są kluczowe w dbaniu o nasz dobrostan – mówi w podcaście stworzonym na potrzeby akcji seksuolożka Patrycja Wonatowska. – Warto pamiętać, że dbanie o strefy erogenne oznacza też ich pielęgnację. Zarówno przez dotyk, jak i odpowiednie produkty. Na przykład olejki do masażu czy specjalnie zaprojektowane gadżety intymne, które mogą pomóc odkrywać nowe wrażenia – dodaje.
W ramach kampanii powstała interaktywna aplikacja, dostępna na stronie www.maszcospodspodem.pl
Przez kolejne kroki ma ona prowadzić do odkrywania nowych doznań. Zdejmując poszczególne części garderoby, użytkownik poznaje ukryte pod nimi strefy erogenne wraz z poradami, jak je stymulować. Do aplikacji prowadzi kod QR, który znajduje się na specjalnych zawieszkach umieszczonych w paczkach zamawianych przez pełnoletnich klientów sklepu Answear.com. Kierują do niej także materiały marketingowe publikowane na oficjalnych profilach marek w mediach społecznościowych. Dodatkowo w przestrzeni miejskiej pojawiły się manekiny promujące projekt. Można je znaleźć w Warszawie w Fabryce Norblina, Kinogramie, Browarach Warszawskich czy Answear Concept Store.
W ramach akcji powstał również podcast stworzony przez Patrycję Wonatowską. Ta seksuolożka, psycholożka, terapeutka i edukatorka seksualna zapewnia merytoryczne wsparcie dla całego projektu.
Strategię i koncepcję kampanii opracowała agencja DDB Warszawa. Za komunikację PR kampanii i koordynację współpracy z influencerami w social mediach odpowiedzialna jest agencja Big Picture.
- 3