MasterCard znów ćwierkał dla WOŚP - Marketing przy Kawie
MasterCard znów ćwierkał dla WOŚP
  • 0
  • 4
15.01.2015

MasterCard znów ćwierkał dla WOŚP

Po raz drugi odbyła się twitterowa akcja „MasterCard gra z WOŚP”. W jej ramach za każdy wpis unikalnego użytkownika z hashtagiem #MasterCardgrazWOSP opublikowany w dniu finału firma zobowiązała się przekazać 5 zł na konto fundacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55869 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 stycznia 2015