„Abracadabra” Lady Gagi w konkursie Mastercard - Marketing przy Kawie
Mastercard zachęca do zatańczenia do teledysku „Abracadabra” Lady Gagi
  • 1
  • 1
7.02.2025

Mastercard zachęca do zatańczenia do teledysku „Abracadabra” Lady Gagi

Mastercard zachęca tancerzy i fanów Lady Gagi do zatańczenia układu z teledysku do utworu „Abracadabra” z najnowszego singla promującego album „Mayhem”. Firma prezentowała teledysk w przerwach reklamowych podczas rozdania nagród Grammy.

Marka zaprasza Małe Potwory (tak Lady Gaga, Matka Potworów, nazywa swoich zagorzałych fanów), by odtwarzały taniec z teledysku na TikToku, Instagramie i innych platformach społecznościowych.

Konkurs jest oznaczony hashtagiem #MastercardGagaContest

Marka włącza go do swojej platformy Priceless Experience i to właśnie na stronie Priceless można wysłać swoją aplikację.

Zwycięzcy mogą:

  • wystąpić w fanowskiej wersji teledysku „Abracadabra”,
  • wygrać wycieczkę na imprezę taneczną Club Mayhem prowadzoną przez Lady Gagę.

Mastercard opublikuje treści zza kulis nagrań albumu „Mayhem” w swoich kanałach społecznościowych przed premierą 7 marca.

– Cieszę się, że mogę współpracować z Mastercard, aby zebrać moją społeczność tancerzy i fanów i intensywniej doświadczyć Mayhem – świętować ich dołączenie do mnie na parkiecie i odwdzięczyć się im w sposób, w jaki nigdy wcześniej tego nie robiłam – mówi Lady Gaga.

Marka jest wieloletnim sponsorem corocznego rozdania nagród muzycznych, a także innych spotkań branżowych, takich jak Grammy czy Brit Awards. Współpracuje też z Live Nation.

Mastercard zachęca do zatańczenia do teledysku „Abracadabra” Lady Gagi

Mastercard zachęca do zatańczenia do teledysku „Abracadabra” Lady Gagi

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 lutego 2025

6 lutego 2025

5 lutego 2025