- 1
- 1
Mastercard zachęca do zatańczenia do teledysku „Abracadabra” Lady Gagi
Mastercard zachęca tancerzy i fanów Lady Gagi do zatańczenia układu z teledysku do utworu „Abracadabra” z najnowszego singla promującego album „Mayhem”. Firma prezentowała teledysk w przerwach reklamowych podczas rozdania nagród Grammy.
Marka zaprasza Małe Potwory (tak Lady Gaga, Matka Potworów, nazywa swoich zagorzałych fanów), by odtwarzały taniec z teledysku na TikToku, Instagramie i innych platformach społecznościowych.
Konkurs jest oznaczony hashtagiem #MastercardGagaContest
Marka włącza go do swojej platformy Priceless Experience i to właśnie na stronie Priceless można wysłać swoją aplikację.
Zwycięzcy mogą:
- wystąpić w fanowskiej wersji teledysku „Abracadabra”,
- wygrać wycieczkę na imprezę taneczną Club Mayhem prowadzoną przez Lady Gagę.
Mastercard opublikuje treści zza kulis nagrań albumu „Mayhem” w swoich kanałach społecznościowych przed premierą 7 marca.
– Cieszę się, że mogę współpracować z Mastercard, aby zebrać moją społeczność tancerzy i fanów i intensywniej doświadczyć Mayhem – świętować ich dołączenie do mnie na parkiecie i odwdzięczyć się im w sposób, w jaki nigdy wcześniej tego nie robiłam – mówi Lady Gaga.
Marka jest wieloletnim sponsorem corocznego rozdania nagród muzycznych, a także innych spotkań branżowych, takich jak Grammy czy Brit Awards. Współpracuje też z Live Nation.

Mastercard zachęca do zatańczenia do teledysku „Abracadabra” Lady Gagi