MasterCard wydaje swój pierwszy singiel muzyczny
  • 1
  • 1
13.01.2020

MasterCard wydaje swój pierwszy singiel muzyczny

MasterCard zaprezentował kolejny element, który konsumenci mogą utożsamiać z tą marką i przez to lepiej ją zapamiętywać. 8 stycznia premierę miał singiel zintegrowany z tożsamością dźwiękową firmy.

Mastercard współpracuje z autorem piosenek i producentem Niclasem Molinderem, aby nawiązywać kontakty z obiecującymi artystami z całego świata. Wspólnie z nim firma zleci wykorzystanie architektury dźwiękowej MasterCard do tworzenia doświadczeń dźwiękowych, które nadadzą marce nowy wymiar.

Wprowadzona w 2019 r. melodia firmy to kluczowy znak rozpoznawczy marki – obecnie i w przyszłości. Jest elastyczna, dzięki czemu można ją dopasowywać do wielu gatunków muzycznych i kultur, z zachowaniem jej niepowtarzalnego charakteru.

Do nagrania swojej pierwszej piosenki MasterCard zaprosił szwedzką artystkę Nadine Randle. Przygotowała ona utwór muzyczny, który w organiczny sposób łączy wartości marki i jej identyfikację dźwiękową.

Singiel ten, zatytułowany „Merry Go Round”, zadebiutował 8 stycznia na targach CES w Las Vegas, na wydarzeniu zorganizowanym we współpracy z iHeartRadio. Utwór opowiada historię o nowym początku, który jest możliwy dzięki czemuś bezcennemu.

Melodia marki została już zintegrowana z ponad 7,6 mln terminali płatniczych na całym świecie. W badaniu przeprowadzonym przez MasterCard i GfK Global 77% respondentów było zdania, że dzięki melodii transakcja i jej otoczenie są bardziej godne zaufania.

Piosenki „Merry Go Round” można posłuchać na Radio.com, a wkrótce będzie możliwe jej pobranie za pośrednictwem serwisów streamingowych. To pierwszy z kilku singli ze zintegrowaną identyfikacją dźwiękową marki na specjalnym albumie MasterCard, który zostanie wydany jeszcze w tym roku.

  • 1
Mastercard

MasterCard wydał swój pierwszy muzyczny singiel

13 stycznia 2020

  • 1
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
13.01.2020

Depresja klimatyczna Ady Fijał i gwiazdy w plastikowych workach w projekcie „EkoWoman”

Współczesny świat pogrążony jest w konsumpcji. Tymczasem rzeki wysychają, do mórz i oceanów trafiają biogeny działające destrukcyjnie na środowisko. Zalewa nas fala plastiku, smog, topnieją lodowce, a ludzkość zdaje się bagatelizować te zagrożenia. Projekt „EkoWoman” ma zwrócić uwagę odbiorców na to, co czeka naszą planetę, jeśli nie zaczniemy dbać o ekologię.

10 stycznia 2020