Mastercard udostępnia klientom „bezcenne doświadczenia” w cyfrowym świecie
  • 0
  • 1
22.05.2020

Mastercard udostępnia klientom „bezcenne doświadczenia” w cyfrowym świecie

Mastercard przenosi swoje „bezcenne doświadczenia” do cyfrowego świata. W czasie pandemii oferuje posiadaczom kart atrakcje online.

Cykl wydarzeń prowadzony jest przez globalnych ambasadorów marki. Przygotowano m.in. sesje akustyczne z piosenkarką Camilą Cabello, samouczki kulinarne z profesjonalnymi szefami kuchni czy sesję pytań i odpowiedzi z gwiazdą rugby Bryanem Habaną i tenisistką Naomi Osaką.

Posiadacze kart otrzymują dostęp do platformy Digital Priceless Experiences na stronie www.priceless.com. Witryna zawiera bibliotekę treści, która umożliwia przeglądanie i wybieranie atrakcji w domowym zaciszu.

Od kilku lat Mastercard wykorzystuje eksperymentalną platformę komunikacji marketingowej, aby budować lojalność klientów. Program ma udostępniać posiadaczom kart doświadczenia, których „nie można kupić za pieniądze”, w tym m.in. wycieczki do restauracji, prywatne koncerty czy dostęp do celebrytów.

Źródło: www.marketingdive.com

  • 1
„bezcenne doświadczenia”

Mastercard udostępnia „bezcenne doświadczenia”

22 maja 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
22.05.2020

Epidemiczne billboardy Galerii Rusz na maj

Żyjemy aktualnie w dziwnym czasie zawieszenia gospodarki, życia, ale też racjonalnego myślenia i zdrowego rozsądku – uważają artyści z Galerii Rusz. Od kilkunastu tygodni drżymy codziennie w oczekiwaniu, że świat się skończy. Jednocześnie czekamy, aż życie powróci na stare koleiny, zakłady zaczną pracować, a my znów zaczniemy zaspokajać ważne życiowe potrzeby. Czy tak się stanie? Nad tym zastanawiają się artyści na billboardach.

21 maja 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
21.05.2020

„Z dbałością o to, co naprawdę ważne” – kampania marki Ambition

Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość – to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia. Jednak to, co naprawdę ważne, powinno pozostać niezmienne. Marka garnków, patelni i zastawy stołowej Ambition w kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w uniwersalne od lat wartości.