Mastercard udostępnia klientom „bezcenne doświadczenia” w cyfrowym świecie
  • 0
  • 1
22.05.2020

Mastercard udostępnia klientom „bezcenne doświadczenia” w cyfrowym świecie

Mastercard przenosi swoje „bezcenne doświadczenia” do cyfrowego świata. W czasie pandemii oferuje posiadaczom kart atrakcje online.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50887 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

 

22 maja 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
22.05.2020

Epidemiczne billboardy Galerii Rusz na maj

Żyjemy aktualnie w dziwnym czasie zawieszenia gospodarki, życia, ale też racjonalnego myślenia i zdrowego rozsądku – uważają artyści z Galerii Rusz. Od kilkunastu tygodni drżymy codziennie w oczekiwaniu, że świat się skończy. Jednocześnie czekamy, aż życie powróci na stare koleiny, zakłady zaczną pracować, a my znów zaczniemy zaspokajać ważne życiowe potrzeby. Czy tak się stanie? Nad tym zastanawiają się artyści na billboardach.

21 maja 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
21.05.2020

„Z dbałością o to, co naprawdę ważne” – kampania marki Ambition

Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość – to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia. Jednak to, co naprawdę ważne, powinno pozostać niezmienne. Marka garnków, patelni i zastawy stołowej Ambition w kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w uniwersalne od lat wartości.