Mastercard przedłuża umowę z Ligą Mistrzów UEFA i startuje z kampanią z udziałem Pelégo
  • 2
  • 0
12.02.2018

Mastercard przedłuża umowę z Ligą Mistrzów UEFA i startuje z kampanią z udziałem Pelégo

UEFA poinformowała o przedłużeniu współpracy z firmą Mastercard przy organizacji Ligi Mistrzów w latach 2018–2021. Tym samym kontynuowane jest partnerstwo zapoczątkowane w 1994 r. Równocześnie firma inicjuje kampanię „Start Something Priceless”, w której udział wziął Pelé.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52269 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 lutego 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.02.2018

Łączenie e-commerce ze sprzedażą tradycyjną gwarantuje sukces w handlu detalicznym – pokazuje badanie Deloitte

Przychody 250 największych detalistów na świecie wyniosły w ubiegłym roku obrotowym (kończącym się najpóźniej w czerwcu 2017 r.) 4,4 bln dol. Rok do roku był to wzrost o 4,1 proc. Jak wynika z raportu firmy Deloitte, choć nadal 90 proc. sprzedaży globalnej ma miejsce w sklepach tradycyjnych, prawdziwa walka o klienta rozegra się w kanałach cyfrowych. Niezmiennie największym detalistą na świecie pozostaje Wal-Mart.