- 1
- 1
Mastercard promuje kwestowanie online na rzecz 31. Finału WOŚP za pomocą eSkarbonek
Kampania eSkarbonek zachęca do zakładania własnych „wirtualnych puszek” i dzielenia się linkiem do nich z całą paczką przyjaciół, nawet jeśli nie widzieli się od lat.
W ostatni weekend stycznia już po raz 31. cała Polska zagra na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Po raz 11. partnerem finału jest Mastercard, który ponownie udostępnia eSkarbonki – narzędzie do kwestowania online. W tym roku promocję eSkarbonek wspiera kampania mediowa w telewizji oraz w internecie. Zachęca do wpłacania oraz odnawiania kontaktów z dawno niewidzianymi przyjaciółmi.
W spocie, widzimy „Śliwę” – bibliotekarkę, która właśnie założyła własną eSkarbonkę, a linkiem do wpłat podzieliła się z całą paczką. Także z „Mrówą”, której nie widziała od lat. Kiedyś łączyła je przyjaźń i szalone imprezy. Dzisiaj połączyła je chęć pomagania, a przy okazji odnowiły kontakt.
– W dzisiejszych scyfryzowanych czasach coraz częściej kontakt online, np. przez media społecznościowe jest przedłużeniem relacji, które zawarliśmy w ciągu życia, w różnych miejscach i momentach. Również eSkarbonka napędzana przez Mastercard staje się świetną okazją do odnowienia znajomości. Do odezwania się do przyjaciół, z którymi dawno nie mieliśmy okazji rozmawiać.
Z dumą mogę powiedzieć, że eSkarbonka łączy ludzi w pomaganiu, a jej popularność rośnie z każdym rokiem. Tegoroczna kampania telewizyjna ma na celu przypomnienie o tej łatwej i bezpiecznej możliwości wsparcia 31. Finału WOŚP. Ma zachęcić zarówno do zakładania, jak i zapełniania eSkarbonek – komentuje Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe.
Reklamy można zobaczyć w stacjach głównych TVN, Polsat i w kanałach tematycznych. Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja McCann Poland. Spot wyprodukował dom produkcyjny Dynamo. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Carat. Kampania digitalowa jest realizowana:
- w social mediach (Facebook, Instagram, TikTok),
- na platformie YouTube,
- w formie kampanii display na portalach internetowych.
Do kwestowania do eSkarbonek zachęcają w kanałach własnych również influencerzy, m.in. lukaszbok_kiks, hellokejti czy borkos_ratownik.
- 1