Mastercard Polska krzyżówką walczy z fałszywym wnuczkiem
  • 0
  • 2
13.03.2019

Mastercard Polska krzyżówką walczy z fałszywym wnuczkiem

Mastercard Polska przygotował kampanię mającą na celu ochronę seniorów przed oszustwami na tzw. legendę. Wyłudzanie od osób starszych ich oszczędności prowadzone jest często metodą zwaną potocznie „na wnuczka”. Aby walczyć z tymi przestępstwami, marka przygotowała specjalną krzyżówkę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54840 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 marca 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.03.2019

Aflofarm zmniejsza budżet, lecz wciąż króluje wśród reklamodawców. W tle walka o pozycję wicelidera. Analiza Codemedia

Reklamodawcy z sektora farmacji w 2018 r., podobnie jak w latach poprzednich, aktywnie promowali swoje produkty. W ostatnich trzech latach wydatki reklamowe tej branży osiągały poziom 1 mld zł rocznie. Charakteryzowały się dodatnią, choć spadającą, dynamiką – wynika z szacunków domu mediowego Codemedia. W ubiegłym roku wśród reklamodawców w tym sektorze imponujący wzrost nakładów odnotował Natur Product Zdrovit. Liderem zaś niezmiennie pozostaje Aflofarm.

12 marca 2019