Mastercard Love Index: wspólnie spędzony czas w walentynki cenniejszy niż kwiaty i czekoladki
  • 0
  • 1
12.02.2020

Mastercard Love Index: wspólnie spędzony czas w walentynki cenniejszy niż kwiaty i czekoladki

Polacy coraz więcej wydają z okazji walentynek. W ciągu dwóch lat wydatki te wzrosły o 63% – pokazuje Mastercard Love Index. Wspólne doświadczenia wypierają tradycyjne prezenty, takie jak kartka walentynkowa, kwiaty czy biżuteria. Płatności w restauracjach oraz za wyjazdy stanowią już większość wszystkich wydatków z okazji 14 lutego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48333 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

12 lutego 2020