Marzec na Facebooku (raport „Fanpage Trends”) - Marketing przy Kawie
Marzec na Facebooku (raport „Fanpage Trends”)
  • 0
  • 2
5.04.2013

Marzec na Facebooku (raport „Fanpage Trends”)

Największe strony stabilnie rosną, Kuba Wojewódzki w dwa miesiące zdobył więcej fanów swojej nowej strony niż Janusz Korwin-Mikke od początku. Największe zaangażowanie wywołały posty amerykańskiej ambasady i Muzeum Powstania Warszawskiego. Sotrender opublikował marcowy raport „Fanpage Trends”. Nową kategorią w raporcie są Kluby Piłkarskie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55863 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 kwietnia 2013