- 2
- 1
Marysia Jeleniewska i Oliwia Cajdler w kampanii lodów Twister
Wystartowała kampania reklamowa lodów Twister (Unilever), pod hasłem „Rozkręć się z Twisterem – Do It Yourself!” . Ambasadorkami projektu zostały Marysia Jeleniewska i artystka Oliwia Cajdler z Glina Store.
W tym roku kampania lodów Twister skierowana jest do Gen Z – pokolenia, które uwielbia wyrażać siebie, eksperymentować i tworzyć rzeczy po swojemu. Dlatego w centrum kampanii znalazły się kreatywność i rękodzieło.
– Obserwujemy, jak mocno dziś rozwija się trend DIY i potrzeba autentycznego wyrażania siebie. Chcieliśmy oddać głos młodym twórcom i zaprosić ich do zabawy estetyką Twistera – intensywną, kolorową, pełną luzu – mówi Michał Oleksów, creative director w agencji Cut The Mustard.
W ramach kampanii powstała limitowana kolekcja ręcznie robionej biżuterii inspirowanej kolorami i smakami lodów Twister
Za projekt odpowiadają: influencerka Marysia Jeleniewska oraz artystka Oliwia Cajdler. Kolekcji towarzyszy:
- spot,
- sesja zdjęciowa,
- konkurs w mediach społecznościowych,
- meet & greet z influencerką,
- komunikacja, w której Marysia zachęca młodych do odkrywania swojej kreatywności w duchu DIY.
– Zetki to kreatorzy, nie odbiorcy. Chcą robić rzeczy po swojemu, od podstaw. Dlatego postawiliśmy na format DIY. Na biżuterię stworzoną samodzielnie, inspirowaną estetyką trendu Dolled Up i niepowtarzalną energią Twistera. Ten motyw stał się dla nas podstawą konkursu zachęcającego młodych do rozkręcania się w swoich kraftowych zajawkach – dodaje Mikołaj Franczak, brand manager marki Algida.
Kluczowym elementem kampanii jest konkurs prowadzony na stronie rozkrecsieztwisterem.pl. Na zwycięzców czekają nagrody, w tym 10 000 zł wsparcia na rozwój twórczy.
W ramach kampanii marka Twister wspiera również działania Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, angażując się w walkę z hejtem w sieci.
Za ideę i realizację kreatywną oraz organizację konkursu odpowiada agencja Cut The Mustard, a za media – dom mediowy Mindshare.