Mary Kay wybrała Green Parrot do obsługi w social media - Marketing przy Kawie
Mary Kay wybrała Green Parrot do obsługi w social media
  • 0
  • 0
5.02.2018

Mary Kay wybrała Green Parrot do obsługi w social media

Amerykańska marka kosmetyczna Mary Kay nawiązała współpracę z Green Parrot. W ramach umowy agencja zajmie się kompleksowymi działaniami na Facebooku – prowadzeniem komunikacji oraz obsługą kampanii reklamowej profilu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55920 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 lutego 2018

  • 0
  • 0
  • 0
5.02.2018

Igrzyska olimpijskie to według Polaków najważniejsza impreza sportowa na świecie – pokazuje badanie Deloitte

Za kilka dni 62 polskich sportowców rozpocznie zmagania podczas XXIII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w koreańskim PyeongChang. Ich występy przed telewizorami śledzić będą miliony Polaków. Jak wynika z badania Deloitte przeprowadzonego na zlecenie PKOl, dla ponad połowy z nas igrzyska olimpijskie są ważnym wydarzeniem. Występy reprezentacji jednoznacznie wywołują u nas poczucie dumy narodowej.