Martyna Wojciechowska w kampanii G-Pharmy przypomina o podstawach bezpiecznej turystyki
  • 1
  • 0
5.10.2017

Martyna Wojciechowska w kampanii G-Pharmy przypomina o podstawach bezpiecznej turystyki

Tylko połowa Polaków wyjeżdżających do krajów tropikalnych trafia do ośrodków medycyny podróży*. Tymczasem odpowiednia ochrona zdrowia jest jedną z podstaw bezpiecznej turystyki. Z myślą o osobach rozpoczynających przygodę z egzotyką firma G-Pharma przygotowała kampanię edukacyjną „Medycyna na krańcach świata”. Ambasadorką projektu jest Martyna Wojciechowska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50709 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

5 października 2017

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
5.10.2017

Kebab najchętniej wybieranym posiłkiem na mieście według badania ARC Rynek i Opinia

Polak na mieście jada kilka razy w miesiącu. Zdecydowanie najczęściej wybiera kebab, a za jedzenie płaci między 21 a 30 zł. Z jedzenia na mieście korzysta zazwyczaj bez szczególnej okazji. Wybierając lokal, kieruje się głównie cenami potraw. Opinie znajomych i rodziny na temat restauracji są dla niego dużo ważniejsze niż opinie blogerów czy krytyków kulinarnych – wynika z badania ARC Rynek i Opinia „Polacy o jedzeniu na mieście”.

4 października 2017