- 0
- 1
Martyna Wojciechowska i jej dwa koty w kampanii marki Carnilove
W kampanii karmy dla kotów Carnilove zatytułowanej „Dzikie z natury” występuje Martyna Wojciechowska oraz jej koty: Biały i Szary.
Głównym celem kampanii jest podkreślenie, że Carnilove idealnie odpowiada naturalnym instynktom kotów. Mimo że koty żyją w domowym zaciszu, nie straciły swojego dzikiego temperamentu. Kampania przedstawia te cechy, łącząc je z wartościami marki.
Bohaterami spotów są dwa koty Martyny Wojciechowskiej: Biały i Szary. Podróżniczka i dziennikarka podzieliła się na swoim profilu na Instagramie kulisami powstawania nietypowych przygodowo-przyrodniczych spotów z udziałem jej pupili.
Autorem kampanii jest agencja One House obsługująca dystrybutora marki, firmę Azan. Zakres usług oferowanych obejmuje strategię oraz planowanie i zakup mediów digitalowych. Kampania potrwa do końca lutego 2025 r.
- 1