Carnilove w kampanii z Martyną Wojciechowską - Marketing przy Kawie
Martyna Wojciechowska i jej dwa koty w kampanii marki Carnilove
  • 0
  • 1
21.11.2024

Martyna Wojciechowska i jej dwa koty w kampanii marki Carnilove

W kampanii karmy dla kotów Carnilove zatytułowanej „Dzikie z natury” występuje Martyna Wojciechowska oraz jej koty: Biały i Szary.

Głównym celem kampanii jest podkreślenie, że Carnilove idealnie odpowiada naturalnym instynktom kotów. Mimo że koty żyją w domowym zaciszu, nie straciły swojego dzikiego temperamentu. Kampania przedstawia te cechy, łącząc je z wartościami marki.

Bohaterami spotów są dwa koty Martyny Wojciechowskiej: Biały i Szary. Podróżniczka i dziennikarka podzieliła się na swoim profilu na Instagramie kulisami powstawania nietypowych przygodowo-przyrodniczych spotów z udziałem jej pupili.

Autorem kampanii jest agencja One House obsługująca dystrybutora marki, firmę Azan. Zakres usług oferowanych obejmuje strategię oraz planowanie i zakup mediów digitalowych. Kampania potrwa do końca lutego 2025 r.

  • 1
Martyna Wojciechowska w kampanii marki Carnilove

Martyna Wojciechowska w kampanii marki Carnilove

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 listopada 2024

  • 1
  • 1
  • 0
20.11.2024

Scam ku przestrodze w ramach kampanii #ZnamTeNumery, skierowanej do seniorów i ich bliskich

14 listopada Telewizja Puls wraz z Komendą Główną Policji i Fundacją Telewizji Puls „Pod Dębem” rozpoczęły kolejną odsłonę kampanii #ZnamTeNumery, skierowanej do seniorów i ich bliskich. Tego dnia na kanały TV Puls i Puls 2, do internetu i na nośniki digital OOH w całej Polsce trafił wygenerowany przez AI kontrolowany scam z reklamą „Emerytury na maxa” – produktu, który w rzeczywistości nie istnieje. Promował go Henryk Gołębiewski, ambasador kampanii, aktor znany m.in. z serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw”. Na planie zdjęciowym wideo-scamu spędził… 0 minut.