Martin Sorrell: klienci marnują 15–25 proc. swoich budżetów reklamowych - Marketing przy Kawie
Martin Sorrell: klienci marnują 15–25 proc. swoich budżetów reklamowych
  • 0
  • 1
12.05.2013

Martin Sorrell: klienci marnują 15–25 proc. swoich budżetów reklamowych

Klienci marnują od 15 do 25 proc. swoich budżetów reklamowych, a wydatki na reklamę w prasie są o połowę za wysokie – to szczere stwierdzenia Martina Sorrella, wygłoszone 10 maja w rozmowie w nowojorskim The Paley Center for Media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54960 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 maja 2013