Marta Wiśniewska i Leszek Stanek „nie mają nic do ukrycia” – kampania społeczna - Marketing przy Kawie
Marta Wiśniewska i Leszek Stanek „nie mają nic do ukrycia” – kampania społeczna
  • 0
  • 6
6.12.2012

Marta Wiśniewska i Leszek Stanek „nie mają nic do ukrycia” – kampania społeczna

Na początku grudnia ruszyła społeczna kampania medialno-outdoorowa, zachęcająca Polaków do wykonywania badań na obecność wirusa HIV w organizmie. Akcja przebiega pod hasłem „Nie mam nic do ukrycia – zrobiłam/em test na HIV”, a wspierają ją znane osoby publiczne, m.in. aktorzy i wokaliści.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56329 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Go

12 lat temu

Za

Wiecej akcji uswiadamiajacych o HIV! Tylko czy mam rozumiec ze sie zbadalam i mam wirusa to mam cos do ukrycia?!

6 grudnia 2012

5 grudnia 2012