Marta Wiśniewska i Leszek Stanek „nie mają nic do ukrycia” – kampania społeczna
  • 0
  • 6
6.12.2012

Marta Wiśniewska i Leszek Stanek „nie mają nic do ukrycia” – kampania społeczna

Na początku grudnia ruszyła społeczna kampania medialno-outdoorowa, zachęcająca Polaków do wykonywania badań na obecność wirusa HIV w organizmie. Akcja przebiega pod hasłem „Nie mam nic do ukrycia – zrobiłam/em test na HIV”, a wspierają ją znane osoby publiczne, m.in. aktorzy i wokaliści.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52900 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Go

10 lat temu

Za

Wiecej akcji uswiadamiajacych o HIV! Tylko czy mam rozumiec ze sie zbadalam i mam wirusa to mam cos do ukrycia?!

6 grudnia 2012

5 grudnia 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 1
5.12.2012

„Banki i instytucje finansowe w mediach społecznościowych” – raport

Alior, mBank, BZ WBK oraz ING Bank Śląski to najbardziej popularne marki instytucji bankowych w polskich mediach społecznościowych w 2012 roku. W segmencie ubezpieczeń dominują PZU, Allianz i Link4 – wynika z badania „Banki i instytucje finansowe w mediach społecznościowych”, zrealizowanego przez Interactive Research Center we współpracy z agencją Ciszewski MSL Financial Communications.