Mars rozpoczyna globalny przetarg reklamowy - Marketing przy Kawie
Mars rozpoczyna globalny przetarg reklamowy
  • 0
  • 1
14.11.2024

Mars rozpoczyna globalny przetarg reklamowy

Mars, globalny gigant FMCG, rozpoczął globalny przetarg reklamowy. W 2023 r. wydał na media 1,7 mld dol. Według szacunków Comvergence w tej sumie około 630 mln dol. przypada na Amerykę Północną. W 2025 r. firma przejmie konkurenta ze Stanów Zjednoczonych, firmę Kellanova.

Przetarg obejmuje media, e-commerce, działania z influencerami, media społecznościowe, brand PR i inne obszary marketingu z wyjątkiem kreacji. Obecnie budżet mediowy koncernu Mars należy do Mediacom (Group M), a budżet kreatywny do Omnicom.

Przetarg ma zakończyć się w 2025 r.

  • 1
Mars, globalny gigant FMCG, rozpoczął globalny przetarg reklamowy

Mars, globalny gigant FMCG, rozpoczął globalny przetarg reklamowy

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 listopada 2024

13 listopada 2024