- 0
- 9
Marlena Sojka i Kuba Norek ambasadorami Garnier Pure Active
Influencerzy należący do czołówki najpopularniejszych twórców na TikToku w Polsce, Marlena Sojka i Kuba Norek, zostali ambasadorami nawilżającej emulsji oczyszczającej Garnier Pure Active. Wkrótce rozpocznie się kampania pod hasłem „Moc delikatnego oczyszczania”.
Współpraca z przedstawicielami pokolenia Z zostanie zapoczątkowana wrześniową kampanią digitalową. Para – Marlena Sojka i Kuba Norek – zaprezentuje nawilżającą emulsję oczyszczającą, dostępną na rynku od 2023 r. To pierwsza odsłona długoterminowej współpracy, która potrwa do końca 2025 r.
Nowych ambasadorów obserwują miliony osób na TikToku:
- Marlenę 9,6 mln,
- Kubę 6 mln,
- na wspólnym koncie 3,2 mln.
– Odbiorcy cenią ich za ogromny dystans do siebie oraz autentyczność, której często brakuje w mediach społecznościowych. Garnier wierzy, że gdy dbasz o siebie i dobrze czujesz się ze sobą, pozytywnie nastawiasz się do siebie i tak też działasz na innych. Z tego powodu Marlena Sojka i Kuba Norek to doskonali ambasadorzy marki. W
kampanii połączyło ich coś jeszcze – moc delikatnego oczyszczania, za którą stroi nawilżająca emulsja oczyszczająca Garnier Pure Active – mówi Karolina Szczepanowska, advocacy brand manager Garnier Skincare Hub Poland & Baltics.
Autorem kampanii Garnier Pure Active z parą tiktokerów jest Paweł Księżopolski. Ma on już w swoim dorobku globalne kampanie beauty dla topowych marek kosmetycznych. Jego prace reklamowe zostały docenione na Festiwalu Reklamy w Cannes oraz nagrodzone srebrem i brązem na DMA.
Produkcją zajęła się agencja VML Poland. Była odpowiedzialna zarówno za stronę kreatywną, jak i realizacyjną.
Jednocześnie w realizację przedsięwzięcia była zaangażowana agencja Enyo. Uczestniczyła na każdym etapie prac: od wsparcia przy wyborze ambasadorów, przez negocjację kontraktów, aż po realizację zawartych w nich świadczeń.
Kampania potrwa przez cały wrzesień w digitalu i mediach społecznościowych.
- 9