Markowe opowieści
  • 0
  • 1
24.10.2006

Markowe opowieści

M. Lindstrom, Brand Marketer, Storyteller, „ClickZ”, 24.10.2006

Oto morał artykułu Martina Lindstroma: sama promocja produktu już nie wystarcza – musisz umieć w interesujący sposób podać równie interesujące opowieści!

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51624 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.10.2006

Mobilna kampania sklepów Cropp Town

Na początku października w Warszawie rozpoczęła się kampania typu Transit Advertising realizowana przez CAM Media dla CROPP TOWN - sieci sklepów należącej do LPP SA. Główne hasło kampanii adresowanej do ludzi młodych i aktywnych brzmi: „Człowieku wyluzuj”. 30 krwistoczerwonych autobusów będzie jeździło po Warszawie jeszcze przez miesiąc. Jest to największa kampania Transit Advertising przeprowadzana w październiku w stolicy.

23 października 2006