Marki wstrzymują reklamy, które mogłyby zostać źle zrozumiane w czasie epidemii
  • 0
  • 7
13.03.2020

Marki wstrzymują reklamy, które mogłyby zostać źle zrozumiane w czasie epidemii

Niektóre marki zdecydowały się na wstrzymanie emisji reklam, które mogłyby zostać źle odebrane w czasie epidemii koronawirusa. Wycofano m.in. spoty marek KFC z hasłem „Palce lizać” czy Hershey, w którym motywem przewodnim były relacje międzyludzkie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Ala

4 lata temu

Komunikacyjnie wygrywa Coors Light, przynajmniej nie wyrażają żalu za zdjętą reklamą.

12 marca 2020