Shopper Trends: dyskonty zwiększają udział w rynku
Marki własne rosną wolniej. Dyskonty liderem – raport Shopper Trends
  • 0
  • 1
27.06.2024

Marki własne rosną wolniej. Dyskonty liderem – raport Shopper Trends

Stabilizacja gospodarcza sprawiła, że w 2024 r. kategoria marek własnych rośnie wolniej i powoli oddaje zagarniętą przestrzeń produktom premium. Równolegle pozycję numer 1 w kanałach sprzedaży wzmacniają dyskonty z ponad 43-procentowym udziałem w rynku FMCG – wynika z raportu Shopper Trends firmy NIQ.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56200 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 czerwca 2024