Jak marki szukają pytona – real-time marketing w sezonie ogórkowym
  • 1
  • 0
19.07.2018

Jak marki szukają pytona – real-time marketing w sezonie ogórkowym

7 lipca w okolicach miejscowości Gassy (niedaleko Konstancina) znaleziono prawie 6-metrową wylinkę pytona tygrysiego. Od tego czasu trwają poszukiwania gada, który niedługo po zrzuceniu skóry może być głodny i niebezpieczny. Akcja została wykorzystana przez niektóre marki do działań real-time marketingowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49879 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Andersen

3 lata temu

Tak słabe, że aż żenujące.

Poza tym, kto normalny śledzi fanpejdże producentów ogórków lub blachy falistej?

18 lipca 2018