Marki ruszają w drogę - Marketing przy Kawie
Marki ruszają w drogę
  • 0
  • 1
20.09.2006

Marki ruszają w drogę

S. Elliott, Hitting the Road With Brands in Tow, „The New York Times”, 20.09.2006

Experiential marketing staje się coraz bardziej popularną i efektywną formą oddziaływania na konsumenta. Tym bardziej, że – w przeciwieństwie np. do reklamy telewizyjnej – potencjalni klienci sami mogą decydować o uczestnictwie w określonym wydarzeniu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.09.2006

BizOn media, nowy gracz na rynku sprzedaży mediów

BizOn media, ogłosił swoje powstanie na konferencji prasowej 19 września 2006 r., w Sali Notowań Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. BizOn media jest nowym domem sprzedaży mediów, specjalizującym się w dotarciu do grupy celowej „biznes”. Początkowo nowy podmiot będzie działał w obszarach reklamy internetowej, ambientowej oraz prasowej. Dyrektorem zarządzającym nowego podmiotu został Rafał Szychowski.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.09.2006

Pieczywo na zdrowie

Badania wskazują, że coraz więcej Polaków dotkniętych jest otyłością, coraz większej liczbie osób grozi miażdżyca. Winę za to ponosi nasz siedzący tryb życia i złe nawyki żywieniowe. Jednocześnie wiele osób zaczyna zdawać sobie sprawę ze znaczenia diety i ruchu dla zdrowia. Właśnie dla osób pragnących zdrowo się odżywiać, dbających o jakość tego, co jedzą i świadomych wpływu diety na funkcjonowanie organizmu, przeznaczone jest nowe pieczywo marki Schulstad – Zdrowa Linia.