Marki na YouTube (infografika)
  • 0
  • 1
22.07.2015

Marki na YouTube (infografika)

YouTube jest w pierwszej trójce serwisów wideo najchętniej wybieranych przez milenialsów1. Widzowie docierają do niego m.in., by oglądać treści zamieszczane przez marki. W efekcie 4 z 10 najpopularniejszych filmów w 2014 r. stanowiły treści brandów. Serwis we współpracy z platformą reklamy wideo Pixability przeanalizował trendy dotyczące materiałów zamieszczonych przez marki z czołowej setki rankingu Interbrand 2014 Best Global Brands.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 lipca 2015