Marki meblarskie najpopularniejsze w mediach w I kwartale 2016 r. – raport IMM
  • 0
  • 4
12.04.2016

Marki meblarskie najpopularniejsze w mediach w I kwartale 2016 r. – raport IMM

Instytut Monitorowania Mediów zbadał medialną popularność wybranych marek z branży meblarskiej. Były to: Abra, Agata, Ikea, Black Red White, Fabryka Mebli Bodzio, Fabryka Mebli Forte, Jysk i Meble Vox. Liderem zestawienia porównawczego w pierwszym kwartale roku jest Ikea.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 kwietnia 2016