Marki luksusowe świetnie radzą sobie na rynku: podsumowanie raportu
  • 0
  • 1
28.05.2012

Marki luksusowe świetnie radzą sobie na rynku: podsumowanie raportu

Po kilku latach oszczędnego gospodarowania swoimi zasobami konsumenci dają sobie przyzwolenie na wydawanie pieniędzy na dobra luksusowe. W siódmej dorocznej edycji rankingu najcenniejszych marek na świecie BrandZ Top 100, realizowanego przez Millward Brown Optimor na zlecenie Grupy WPP, wartość marek luksusowych wzrosła o 15% w ciągu ostatniego roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

glee

12 lat temu

jak się to liczy? i kto?

Dziwne - prawie wszystkie marki z jednej grupy... I skąd skok +61% u marki tak tradycyjnej jak Hermes???

28 maja 2012