Marki internetowe w natarciu – zmierzch mediów tradycyjnych?
  • 0
  • 1
23.09.2008

Marki internetowe w natarciu – zmierzch mediów tradycyjnych?

Mają już silną pozycję, a ich potencjał ciągle rośnie. Google, Skype, Allegro, Gadu-Gadu ale też Onet.pl, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Interia i o2 w czołówce rankingu badania BAV poświęconego markom internetowym w Polsce zrealizowanego przez Young&Rubicam Brands.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 września 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.09.2008

K2 Internet SA na e-commerceStandard 2008

W dniach 24-25 września br. w Warszawie odbędzie się konferencja e-commerce Standard 2008, podczas której uczestnicy znajdą odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące prowadzenia i rozwijania działalności gospodarczej w Sieci. K2 Internet SA będzie jednym z prelegentów, który przedstawi nowe trendy w sprzedaży produktów i usług za pośrednictwem stron www oraz najciekawsze wdrożenia dotyczące marketingu dla e-commerce.