Marki w czasie pandemii sprostały oczekiwaniom klientów i zostały ocenione wyżej niż w ubiegłym roku. Raport KPMG w Polsce
  • 0
  • 2
15.12.2020

Marki w czasie pandemii sprostały oczekiwaniom klientów i zostały ocenione wyżej niż w ubiegłym roku. Raport KPMG w Polsce

Firmy w Polsce pomimo pandemii Covid-19 i zmiany formy interakcji z konsumentami skutecznie budują pozytywne doświadczenia klientów. Kolejny rok z rzędu respondenci lepiej ocenili doświadczenia oferowane przez marki. Wskaźnik Customer Experience Excellence w Polsce wzrósł o ponad 4 proc. rok do roku – pokazuje raport „Doświadczenia klientów w nowej rzeczywistości” KPMG w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 grudnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2020

Rusza XXIV edycja konkursu „Dobroczyńca Roku”

Od 11 stycznia 2021 r. organizacje pozarządowe będą mogły zgłaszać firmy i fundacje korporacyjne do XXIV edycji konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”. Na statuetkę mają szansę małe, średnie i duże firmy realnie zaangażowane w projekty społeczne. Dotyczy to wspierania lokalnych inicjatyw, prowadzenia wolontariatu pracowniczego, działania na rzecz środowiska naturalnego, jak również finansowania dużych przedsięwzięć dobroczynnych.

14 grudnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.12.2020

Polacy wobec ostatnich zmian medialnych. Badanie IPC i Publiconu

Wydarzenia, które rozegrały się w minionych tygodniach, rodzą pytania o to, jak oceniana jest wiarygodność mediów. Instytut badawczy IPC wraz z agencją Publicon przeprowadził badanie, które ma sprawdzić, jak Polacy odnoszą się do ostatnich zmian. Jak pokazują wyniki, w zdecydowanej większości chcą, żeby polskie media należały do rodzimych firm. Odpowiedziało tak ponad 50% ankietowanych, podczas gdy 45,3% wskazało na kapitał mieszany (polsko-zagraniczny), a 4,6% na zagraniczny.