Marki banków mają mniejszą siłę niż marki telekomów czy samochodów – pokazuje badanie Deloitte
  • 0
  • 1
6.06.2017

Marki banków mają mniejszą siłę niż marki telekomów czy samochodów – pokazuje badanie Deloitte

Klienci postrzegają marki polskich banków jako trzykrotnie słabsze od marek samochodowych i ponad dwukrotnie słabsze od marek telekomów. Z analizy firmy doradczej Deloitte „Siła marek kategorii bankowej” wynika, że w wyborze produktu bankowego klienci kierują się przede wszystkim ceną. Skłonni są jednak zapłacić więcej bankowi o silnej marce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54672 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 czerwca 2017