Marketingowa Baza Danych „AS”
  • 0
  • 1
26.01.2007

Marketingowa Baza Danych „AS”

Dobrze przygotowana baza danych jest podstawą gwarancji wszelkiego sukcesu każdej kampanii i pozwala na znaczne obniżenie kosztów dotarcia do wybranej grupy docelowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.01.2007

Peppermint kontynuuje Lech Party Inspirations

7 największych miast Polski, modne kluby i znani DJ’e to wszystko „będzie się działo” w ramach cyklu imprez „Lech After Party Inspirations”. Działania są konsekwencją sukcesu imprezy Lech Party Inspirations, która odbyła się 6 stycznia br. w hali Expo XXI w Warszawie. Hasło „Fuzja stylów” towarzyszy niekonwencjonalnemu projektowi. Za pomysł, realizację i kreację projektu „Lech Party Inspirations” odpowiedzialna jest agencja Peppermint.