Marketing z ludzką twarzą?
  • 0
  • 1
16.01.2007

Marketing z ludzką twarzą?

K. Lee, I’m Not a Click. I’m Not a Keyword. I’m a Person, „ClickZ”, 12.01.2007

Autor prezentowanego artykułu próbuje przypomnieć, że w marketingu internetowym wciąż mamy do czynienia z ludźmi, a myślenie o nich w kategoriach „liczby kliknięć w określony banner reklamowy” nie jest najlepszą drogą do sukcesu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53172 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2007

Pora.pl – Reaktywacja

W działającym od 2002 roku Portalu Kultury Miejskiej Pora.pl przyszła pora na rewolucyjne zmiany. Serwis został gruntownie przebudowany i zyskał nową, silnie społecznościową tożsamość. Całkowicie zmieniono jego wizerunkową i funkcjonalną stronę, a także wzmocniono i rozbudowano skład redakcyjny. Zmiany są efektem przejęcia portalu od prywatnych właścicieli przez Tomasza Wileńskiego, dyrektora zarządzającego agencją Interactive Solutions i jednocześnie jednego z udziałowców firmy ClickAd.

15 stycznia 2007