Marketing według Teda Levitta
  • 0
  • 1
28.02.2009

Marketing według Teda Levitta

Ponadczasowa klasyka marketingu
•    Innowacyjne naśladownictwo
•    Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu
•    Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie
•    Globalizacja rynków
•    Reklama: „poezja dopasowania”

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2009

Ogilvy o reklamie

Mimo, że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to „najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej” (magazyn Time). Jest przedstawicielem reklamy wszechczasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali; sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy; jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt; sex w reklamie; 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne; przyszłość reklamy.