Marketing sportowy bez tajemnic
  • 0
  • 1
3.11.2006

Marketing sportowy bez tajemnic

„Dwa dni, które mogą zmienić polski sport” – to hasło przyświecające V edycji konferencji Dni Marketingu Sportowego, która 8-9 listopada 2006 r. odbędzie się w Centrum Olimpijskim PKOl w Warszawie. Podczas konferencji w ramach 6 bloków tematycznych i przy udziale 30 prelegentów oraz kilkuset gości omówione zostaną najważniejsze zagadnienia związane z marketingiem sportowym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54847 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.11.2006

Jak zdobyć nowych klientów, korzystając z wyszukiwarki internetowej? - Uniwersytet Google na Międzynarodowych Targach Turystycznych w Poznaniu

Firma Google była gościem tegorocznych targów turystycznych Tour Salon odbywających się w dniach 24-27 października w Poznaniu. 26 października przedstawiciel Google - Adam Kwaśniewski poprowadził wykład i warsztaty – Uniwersytet Google – przedstawiając tajniki efektywnego wykorzystania internetowych wyszukiwarek w biznesie turystycznym.