„Czy marketing się już przejadł?” – startuje Internet ASAP Open i krakowski Fuck-up Festival
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 0
12.11.2018

„Czy marketing się już przejadł?” – startuje Internet ASAP Open i krakowski Fuck-up Festival

20 listopada o godz. 17:30 w krakowskim Klubie Kwadrat odbędzie się po raz pierwszy Internet ASAP Open. Wydarzenie jest skierowane do studentów, pasjonatów oraz pracowników działów marketingu i public relations.

Internet ASAP Open to cykl otwartych spotkań, podczas których uczestnicy poznają aktualne trendy w branży digitalowej oraz wymienią się doświadczeniami.

– Uważamy, że uczelnie pozostawiają studentom dużo wolnego pola do uzupełnienia wiedzy z dziedziny digitalu i marketingu. Potwierdzają to osoby starające się o pracę w agencjach. Wierzymy w Kraków jako stolicę polskiego digitalu. Chcielibyśmy zaszczepić tę ideę lokalnemu środowisku, a następnie nadać jej wymiar ogólnopolski poprzez szeroką komunikację – wyjaśnia Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana i Eura7.

Czy marketing się już przejadł? To temat przewodni pierwszego Internet ASAP Open. Na scenie Klubu Kwadrat wystąpią: Łukasz Zdrodowski z InfluencerTool, Łukasz Wołek oraz Maks Michalczak z agencji Abanana. Będzie też gość specjalny: Piotr Ogiński znany z „Top Chef” i „Hell’s Kitchen”, prowadzący na YouTube program „Kocham gotować”.

Piotr Golczyk – autor książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu?” – poprowadzi Fuck-up Festival, czyli przegląd nieudanych projektów, które współtworzyli i za które odpowiadali uczestnicy Internet ASAP Open. Hasło festiwalu brzmi: „Pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!”.

Na wydarzenie można zapisywać się na Facebooku.

Agenda spotkania:

  • 17:30 – 18:00 Czy marketing się już przejadł i dlaczego Kraków będzie stolicą polskiego marketingu digitalowego?
    Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura7, autor podcastu MLG
    Maks Michalczak, PR manager Abanana i Eura7
  • 18:00 – 18:30 Jak rozpoznać fake influencera? – Łukasz Zdrodowski, InfluencerTool
  • 18:30 – 19:00 gość specjalny: Piotr Ogiński, „Kocham gotować”. Sesja pytań i odpowiedzi
  • 19:00 – 19:30 Fuck-up Festival, czyli pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła
    Prowadzący: Piotr Golczyk, dyrektor marketingu operacyjnego firmy Luxoft

Organizatorem wydarzenia jest agencja komunikacji marketingowej Abanana oraz spółka technologii webowych Eura7. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Janusz Kamiński

1 miesiąc temu

Warto dowiedzieć to spotkanie. :)

12 listopada 2018

9 listopada 2018