Marketing, PR czy reklama – w której z tych specjalizacji można zarobić najwięcej? (analiza Pracuj.pl)
  • 0
  • 1
5.11.2014

Marketing, PR czy reklama – w której z tych specjalizacji można zarobić najwięcej? (analiza Pracuj.pl)

Marketing, PR i reklama mogą na pierwszy rzut oka wydawać się podobnymi obszarami. W praktyce jednak specjaliści tych dziedzin mają zupełnie odmienne, choć nieraz powiązane ze sobą obowiązki. Różnice między tymi obszarami są widoczne także w zakresie wynagrodzeń – wynika z danych serwisu Zarobki.pracuj.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 listopada 2014