Marketing partyzancki w praktyce e-mailowej
  • 0
  • 1
8.09.2006

Marketing partyzancki w praktyce e-mailowej

Guerrilla Software Marketing – Email Tactics to Turn More Trials Into Customers, „MarketingSherpa”, 30.08.2006

Jak zwiększyć sprzedaż produktu bez wielkich nakładów finansowych? Czy konieczna jest kampania reklamowa? A może wystarczy zacząć od zupełnie drobnych poprawek? Opisywany przypadek zdaje się sugerować, że „diabeł tkwi w szczegółach” i pokazuje, jak przy pomocy połączenia taktyki internetowej z direct-mailingiem osiągnąć zamierzony efekt.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51119 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2006

Kolekcja mody inspirowana telefonem komórkowym

Projektantka Natasha Pavluchenko, związana z warszawskim domem mody Forget-me-Not, przedstawiła pierwsze szkice kolekcji inspirowanej kobiecym telefonem komórkowym. Wykorzystując kwiatowy motyw, który zdobi obudowę nowego telefonu BenQ-Siemens EF61, artystka tworzy zestaw osiemnastu oryginalnych i uniwersalnych kreacji. Zdaniem Natashy Pavluchenko, kolekcja będzie potwierdzeniem, że sztuka i design doskonale współgrają z nowoczesną techniką. Pierwsze szkice prac dowodzą także, że współczesne wzornictwo przemysłowe może silnie oddziaływać na artystyczną wizję rzeczywistości.