Marketing Investment Group uruchamia Pro-game
  • 0
  • 1
3.01.2008

Marketing Investment Group uruchamia Pro-game

Marketing Investment Group działająca na rynku od 1998 roku, odnosząca na rynku sukces związany z dystrybucją i zarządzaniem w Polsce marek: UMBRO, Timberland, The Athlete’s Foot, podjęła decyzję o uruchomieniu nowego projektu: Pro-game.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51079 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

3 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.01.2008

Amadeus wyróżniony trzema nagrodami World Travel Awards

Firma Amadeus, światowy lider w zakresie rozwiązań technologicznych i dystrybucyjnych dla branży turystycznej, została wyróżniona trzema nagrodami World Travel Awards w kategoriach: „Najlepszy światowy dostawca technologii dla branży turystycznej”, „Najlepszy dostawca systemów CRS/GDS” oraz „Najlepszy dostawca rozwiązań umożliwiających dokonywanie rezerwacji przez internet”. Ostatnie z wymienionych wyróżnień Amadeus otrzymał już po raz czwarty z rzędu. Wręczenie nagród odbyło się podczas uroczystej gali 12 grudnia 2007 roku.