Marketing dziecięcy nie musi być straszny
  • 0
  • 1
24.11.2006

Marketing dziecięcy nie musi być straszny

W listopadzie rozpoczęła swoją działalność Agencja KIDSLAB (www.kidslab.pl) wyspecjalizowana w marketingu dziecięcym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54833 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.11.2006

Stypendia Henkla i Fundacji Przyjaciółka rozdane

Henkel, producent wiodących marek i technologii oraz Fundacja Przyjaciółka przyznali nagrody w ramach Ogólnopolskiego Programu Stypendialnego „Wiem, że warto się uczyć”. Akcja ta jest skierowana do gimnazjalistów z domów dziecka z Dolnego i Górnego Śląska, którzy osiągają najlepsze wyniki w nauce oraz do studentów, byłych wychowanków domów dziecka, którzy oprócz dobrych wyników w nauce, wykazali się aktywnością w dzieleniu się wiedzą oraz wspieraniu i motywowaniu młodszych kolegów.