Marka Zina nawiązała współpracę z Kamilem Grosickim - Marketing przy Kawie
Marka Zina nawiązała współpracę z Kamilem Grosickim
  • 0
  • 5
2.09.2019

Marka Zina nawiązała współpracę z Kamilem Grosickim

Zina, polska marka specjalizującą się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży odzieży oraz akcesoriów piłkarskich, podpisała trzyletnią umowę z Kamilem Grosickim. Na początek wyda linię odzieży streetwearowej sygnowaną znakiem TG11. W najbliższych planach ma również kolekcję Euro 2020, a także wejście na nowy rynek obuwia sportowego i piłkarskiego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55918 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 września 2019

30 sierpnia 2019