„Salonowe rewolucje” – pierwszy odcinek internetowej serii programów marki Wiśniowski
  • 1
  • 3
26.02.2020

„Salonowe rewolucje” – pierwszy odcinek internetowej serii programów marki Wiśniowski

Marka Wiśniowski i dr Marek Borowiński (Shop Doctor) przez blisko rok zmieniali doświadczenia zakupowe klientów i przeobrażali sklepy budowlane w nowoczesne salony sprzedaży. Efekty tych działań oraz cały proces można oglądać w programie „Salonowe rewolucje”. Pierwszy odcinek dostępny jest w kanale YouTube producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz na stronie WWW projektu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Arian

4 lata temu

"Wszystko zaczęło się w 2018 r. Pan Krzysztof wybrał wtedy do swojego energooszczędnego domu marzeń bramę garażową marki Wiśniowski. Kierował się przede wszystkim patriotyzmem, w końcu warto wspierać produkty z metką „made in Poland”, i jak przyznał mi w rozmowie – optymalnymi parametrami ciepła, szczelności i energooszczędności."

A potem było już tylko gorzej.

26.02.2020, InnPoland.pl

26 lutego 2020

  • 0
  • 7
  • 0
  • 0
  • 1
26.02.2020

100 najczęstszych błędów w Internecie w 2019 r. Raport o kondycji polskiej ortografii w Sieci

Marka Nadwyraz.com zaprezentowała „Raport 100 najczęstszych błędów językowych w Internecie w 2019 r.”. Analiza objęła 158 błędów językowych w okresie 12 miesięcy. Łączna liczba otrzymanych i przeanalizowanych błędów wyniosła 4 404 887, co oznacza wzrost w porównaniu do 2018 r. o 10%. Internauci dziennie publikowali 12 068 błędów, czyli błąd co 7 sekund.