Moc rosołu w reklamie marki Winiary - Marketing przy Kawie
Marka Winiary w kampanii podkreśla moc rosołu i rolę rodzinnych emocji
  • 1
  • 1
18.03.2025

Marka Winiary w kampanii podkreśla moc rosołu i rolę rodzinnych emocji

Kampania marki Winiary „Stąd się bierze moc rosołu” skupia się na emocjach, które towarzyszą przygotowaniu i jedzeniu rosołu.

Talerz rosołu poprawia nastrój, podnosi na duchu, jest wyrazem troski. Zjedzony z bliskimi wzmacnia w każdym wymiarze. Marka Winiary zachęca, żeby doceniać moc rosołu na co dzień, a nie tylko od święta.

Kampania podkreśla, że kostka drobiowa wzbogaca smak rosołu i sprawia, że jest jeszcze lepszy.

Agencja Publicis Poland przygotowała spoty telewizyjne w dwóch wersjach: 30- i 15-sek., kreacje wideo i statyki na platformach Mety, Google i YouTube.

Reżyserem spotu jest Tadeusz Śliwa, produkcją zajęła się Film Produkcja, postprodukcją – Orka. Media zaplanował i zakupił Openmind.

Marka Winiary w kampanii podkreśla moc rosołu i rolę rodzinnych emocji

Marka Winiary w kampanii podkreśla moc rosołu i rolę rodzinnych emocji

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 marca 2025