- 1
- 1
Marka Winiary w kampanii podkreśla moc rosołu i rolę rodzinnych emocji
Kampania marki Winiary „Stąd się bierze moc rosołu” skupia się na emocjach, które towarzyszą przygotowaniu i jedzeniu rosołu.
Talerz rosołu poprawia nastrój, podnosi na duchu, jest wyrazem troski. Zjedzony z bliskimi wzmacnia w każdym wymiarze. Marka Winiary zachęca, żeby doceniać moc rosołu na co dzień, a nie tylko od święta.
Kampania podkreśla, że kostka drobiowa wzbogaca smak rosołu i sprawia, że jest jeszcze lepszy.
Agencja Publicis Poland przygotowała spoty telewizyjne w dwóch wersjach: 30- i 15-sek., kreacje wideo i statyki na platformach Mety, Google i YouTube.
Reżyserem spotu jest Tadeusz Śliwa, produkcją zajęła się Film Produkcja, postprodukcją – Orka. Media zaplanował i zakupił Openmind.

Marka Winiary w kampanii podkreśla moc rosołu i rolę rodzinnych emocji