Vichy Dercos obsługiwane przez Publicis - Marketing przy Kawie
Marka Vichy Dercos obsługiwana przez Publicis Worldwide Poland. Kampania szamponu przeciwłupieżowego
  • 1
  • 1
13.08.2024

Marka Vichy Dercos obsługiwana przez Publicis Worldwide Poland. Kampania szamponu przeciwłupieżowego

W wyniku wygranego przetargu Publicis Worldwide Poland zrealizowała telewizyjną i digitalową kampanię szamponu przeciwłupieżowego Vichy Dercos. To pierwsza odsłona zaplanowanych działań agencji dla marki należącej do L’Oréal Polska.

Vichy Dercos jest kolejnym brandem L’Oréal Polska w portfolio Publicis Worldwide Poland. Od 1992 r. agencja pracuje dla marki Garnier.

Zadaniem agencji było wypracowanie nowej strategii komunikacji, narracji, zbudowanie świadomości marki oraz wzmocnienie jej kluczowych atrybutów. Agencja Publicis Worldwide Poland zrealizowała polską odsłonę kampanii, która obejmuje 30-sekundowy spot telewizyjny, materiały digitalowe i formaty social media.

Za postprodukcję spotów wideo odpowiada Prodigious, również należący do struktur Publicis Groupe.

  • 1
Marka Vichy Dercos obsługiwana przez Publicis Worldwide Poland

Marka Vichy Dercos obsługiwana przez Publicis Worldwide Poland

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 sierpnia 2024

  • 0
  • 15
  • 0
  • 0
  • 0
13.08.2024

„Młodzi w tłumie, bezdomni w ukryciu” – kampania „Równi w Młodości” na citylightach w miastach letnich festiwali

Oficjalne statystyki mówią o nieco ponad tysiącu młodych bezdomnych w Polsce. Jednak co roku tylko do fundacji „Po Drugie” zgłasza się 300 nowych osób. Większość ukrywa się w tłumie, jest anonimowa, śpi w pustostanach lub co chwilę zmienia kanapę u kolejnych znajomych. Kampania outdoorowa „Równi w Młodości” odbyła się w ważnych festiwalowych miejscach w Polsce. Ma spowodować, że ten problem społeczny wyjdzie z cienia.

12 sierpnia 2024