Marka Popeyes stworzyła chrupiącą reklamę prasową
  • 0
  • 5
25.05.2022

Marka Popeyes stworzyła chrupiącą reklamę prasową

Fast-foodowa marka Popeyes stworzyła chrupiącą reklamę prasową. Zachęca konsumentów do jej zgniatania i darcia, co ma naśladować dźwięk wgryzania się w panierkę kurczaka.

Przy tworzeniu reklamy prasowej marka Popeyes współpracowała z twórcami efektów dźwiękowych, inżynierami dźwięku i dystrybutorami papieru, aby znaleźć idealny materiał. Ostatecznie wybrano papier Glama Natural Vellum wykonany w 100% z włókien celulozowych.

Równolegle marka ruszyła z drugą kampanią OOH w Nowym Jorku, Chicago i Los Angeles. Zdjęcia do reklamy wykonał Frank Relle. Wykorzystał w nich długi czas naświetlania, co spowodowało, że ruch postaci został rozmyty, a jedynym statycznym elementem pozostał kurczak.

Kampanie przygotowała agencja Gut Miami.

Źródło: www.musebycl.io

  • 5
Marka Popeyes stworzyła chrupiącą reklamę

Marka Popeyes stworzyła chrupiącą reklamę

Marka Popeyes stworzyła chrupiącą reklamę
Marka Popeyes z kampanią OOH

Reklama OOH

Marka Popeyes z kampanią OOH

Popeyes – reklama zewnętrzna

Marka Popeyes z kampanią OOH

Reklama OOH

 

25 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2022

Raport odpowiedzialnego biznesu FOB z rekordową liczbą firm

Publikowany corocznie przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” to przegląd inicjatyw CSR i zrównoważonego rozwoju. W 20. edycji zaprezentowano 1677 działań podjętych przez 283 firmy. Analiza zgłoszonych inicjatyw pokazuje m.in. rosnące oczekiwania społeczne wobec odpowiedzialności biznesu za wpływ na otoczenie. Premiera publikacji odbyła się 25 maja podczas 9. Targów CSR.

24 maja 2022