Marka podpasek stworzyła walentynkowe czekoladki „Let's have period sex”
  • 1
  • 1
31.01.2024

Marka podpasek stworzyła walentynkowe czekoladki „Let’s have period sex”

Amerykańska marka podpasek U by Kotex we współpracy z producentem żywności funkcjonalnej stworzyła czekoladki „Let’s have period sex”. Deklaruje, że chce w ten sposób w walentynki znormalizować dyskusję o seksie w czasie miesiączki.

Let’s Have Period Sex Chocolates stworzono wspólnie z producentem żywności funkcjonalnej Phasey. Są to trufle oblane wegańską ciemną czekoladą, która, według opisu producenta, łagodzi skurcze. Zawierają też korzeń shatavari zwiększający libido. Każde pudełko w kształcie serca zawiera pięć czekoladek i cztery podpaski U by Kotex Balance.

Marka cytuje wyniki badania przeprowadzonego wśród Amerykanek. Ponad połowa respondentek jest otwarta na seks w czasie miesiączki. Wiele z nich czuje jednak zakłopotanie lub niepewność, przez co trudno im zainicjować taki seks ze swoim partnerem. Ponadto:

  • prawie 40 proc. badanych kobiet deklaruje unikanie seksu w walentynki z powodu miesiączki,
  • około 25 proc. poczuło się zawstydzonych, jeśli ich miesiączka rozpoczęła się podczas stosunku płciowego.

Pudełko czekoladek w cenie 35 dol. można kupić, jeśli ma się ukończone 18 lat, przez stronę letshaveperiodsex.com.

  • 1
Let's have period sex – U by Kotex zachęca do tego czekoladkami

Akcja U by Kotex przed walentynkami

DR

3 tygodnie temu

I pomyśleć, że Walentynki to było kiedyś romantyczne święto zakochanych. "Postępowcy" wszystko muszą odrzeć z uczuć i sprowadzić do fizjologii. Trudno mi sobie wyobrazić, zachwyt dziewczyny, gdy dostanie taką bombonierkę od chłopaka.

31 stycznia 2024

30 stycznia 2024

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 1
30.01.2024

Agencja Stor9 wygrała przetarg marki Alpro na obsługę współpracy z influencerami

Stor9 wygrała przetarg na strategię influencer marketingową dla marki Alpro. W tym rekomendacje, zakup oraz monitorowanie świadczeń influencerskich, jak również organizację wydarzeń z udziałem influencerów. Stor9 odpowiada za kompleksową strategię influencer marketingową dla marki Alpro w tym rekomendacje, zakup oraz monitorowanie świadczeń u influencerów, jak również koordynację i organizację wydarzeń z udziałem influencerów.