Marka Pepe Jeans stworzyła buty, które „oczyszczają powietrze”
  • 1
  • 7
6.03.2020

Marka Pepe Jeans stworzyła buty, które „oczyszczają powietrze”

Marka Pepe Jeans London połączyła siły z hiszpańską artystką Laurą Maldonado. W ramach ekologicznej inicjatywy „Tru-Blu” stworzyła ona rzeźby do kampanii kolekcji No.22 wiosna/lato 2020. Ten model butów promowany jest jako oczyszczający powietrze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48486 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

6 marca 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2020

Stanowisko przedstawicieli branży MICE dotyczące sytuacji związanej z koronawirusem SARS-CoV-2

Przedstawiciele branży MICE przedstawili wspólne stanowisko w sprawie sytuacji związanej z koronawirusem. Apelują o odpowiedzialne i przemyślane podejmowanie decyzji na podstawie informacji z godnych zaufania źródeł. Zwracają się też m.in. o wsparcie finansowe dla firm z sektora ze strony budżetu państwa, pokrycie przez klientów końcowych udokumentowanych kosztów anulacji projektów czy przeznaczenie stałego miesięcznego budżetu w okresie tej kryzysowej sytuacji na utrzymanie po stronie organizatorów zasobów i zespołów w stanie gotowości do realizacji zleceń po zakończeniu tego trudnego czasu.