Marka Oxford szykuje dwie kampanie reklamowe
  • 0
  • 1
17.07.2018

Marka Oxford szykuje dwie kampanie reklamowe

Marka galanterii papierniczej Oxford latem i jesienią przeprowadzi dwie kampanie reklamowe – jedną skierowaną do uczniów, a drugą do studentów.

Pierwszy projekt to „Be Cool At School”. Potrwa od 1 sierpnia do 30 września i skierowany będzie do dzieci i młodzieży w wieku szkolnym. Będzie to konkurs prowadzony przez internet. Aby wziąć w nim udział, należy kupić dowolne produkty z serii Oxford objęte promocją, zarejestrować się na stronie konkursu i wysłać zgłoszenie. Autorzy najciekawszych prac mogą wygrać iPhony 7, słuchawki Jabra, plecaki Airness i komplety zeszytów Oxford.

W październiku realizowany będzie projekt „Oxford Student“. Głównym celem kampanii będzie promocja aplikacji Scribzee. Służy ona do skanowania, edytowania i udostępniania notatek za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Aplikacja będzie prezentowana w sąsiedztwie największych uczelni w Polsce.

Obie akcje będą promowane w internecie (SEM, GDN, remarketing, mobile marketing, social media marketing). Kreacją i zakupem mediów online na potrzeby kampanii zajmie się Biuro Podróży Reklamy. W czasie trwania obu akcji agencja będzie także prowadzić i moderować profil marki Oxford na Facebooku.

Biuro Podróży Reklamy współpracuje z firmą Hamelin, właścicielem marki, od początku 2016 r. Zrealizowała już m.in. kampanię wizerunkową materiałów szkolnych oraz aplikacji mobilnej do szybkiego skanowania i udostępniania notatek zapisanych w formacie PDF – SOS Notes.

  • 1

17 lipca 2018

16 lipca 2018