Marka Oriflame wybrała agencję Tigers do obsługi performance
  • 0
  • 1
26.04.2021

Marka Oriflame wybrała agencję Tigers do obsługi performance

Przetarg na obsługę performance marki kosmetyków Oriflame wygrała agencja Tigers. Umowę podpisano na rok.

Współpraca trwa od lutego. Działania prowadzone są na polskim profilu Oriflame. W zakres współpracy wchodzą:

  • planowanie i wdrażanie kampanii performance,
  • segmentacja klientów,
  • analiza wyników,
  • wsparcie działań wizerunkowych.

Za prowadzenie działań odpowiada Maciej Frankowski z zespołem.

  • 1
Marka Oriflame wybrała agencję Tigers

Marka Oriflame wybrała agencję Tigers

26 kwietnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.04.2021

Badania ujawniają oszustwa reklamowe ukierunkowane na platformy streamingowe

Ad frauds nie dotyczą już jedynie standardowej reklamy internetowej. Według firmy Human Security zajmującej się cyberbezpieczeństwem oszuści zainfekowali prawie milion urządzeń mobilnych oprogramowaniem naśladującym aplikacje do transmisji strumieniowej. Pobrali pieniądze od niczego niepodejrzewających reklamodawców, ujawniając luki w tym szybko rozwijającym się zakątku rynku reklamy cyfrowej – donosi „The Wall Street Journal”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.04.2021

Wzrost wydatków na reklamę cyfrową w branży FMCG na poziomie 7 proc. – analiza firmy Zenith

Rosnąca widownia kanałów cyfrowych oraz inwestycje w e-commerce napędzają roczny wzrost wydatków na reklamę cyfrową w branży FMCG na poziomie 7 proc. – pokazuje analiza firmy Zenith. Reklama OOH ma odbić się od dna po załamaniu spowodowanym przez Covid-19, osiągając roczny wzrost na poziomie 9 proc. Całkowite wydatki na reklamę w branży FMCG w 2023 r. przekroczą poziom z 2019 r. Chiny przodują w transformacji cyfrowej, przeznaczając 71 proc. wydatków w branży FMCG na kanał digital.