Marka Omnomnom wybrała agencję do obsługi social media
  • 0
  • 1
23.02.2015

Marka Omnomnom wybrała agencję do obsługi social media

Aktywnością w social media marki Omnomnom – nowego producenta makaronów na polskim rynku – zajmie się agencja Think Kong. Umowa o współpracy obowiązuje do końca 2015 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 lutego 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2015

Pokolenie Y oczekuje, że biznes będzie rozwiązywał problemy świata – raport Deloitte (infografika)

W ciągu najbliższych 10 lat pokolenie Y ma stanowić 75 proc. siły roboczej na świecie. Tym samym jego wpływ na kształt biznesu rośnie. Milenialsi dostrzegają jednak ogromną przepaść pomiędzy oczekiwaniami wobec firm a ich rzeczywistym działaniem na rzecz społeczności lokalnych – wynika z badań, których wyniki zawarto w raporcie „The 2015 Deloitte Millennial Survey. Mind the gaps”.

21 lutego 2015

20 lutego 2015