Marka Ogilvy PR wraca na rynek - Marketing przy Kawie
Marka Ogilvy PR wraca na rynek
  • 0
  • 1
6.04.2022

Marka Ogilvy PR wraca na rynek

Agencja Cohn & Wolfe Polska oraz część Ogilvy Polska (zespół brand PR oraz influencer marketingu) łączą się. Celem jest stworzenie w pełni zintegrowanej agencji public relations pod marką Ogilvy PR Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 kwietnia 2022

5 kwietnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.04.2022

Internauci wzywają do bojkotu firm, które nie wycofały się z Rosji. Najczęściej w tym kontekście pojawia się Leroy Merlin. Analiza SentiOne

Opinie internautów o firmach, które pozostały na rosyjskim rynku po wybuchu wojny w Ukrainie, są coraz gorsze. Brand Health Index sieci Leroy Merlin, czyli stosunek liczby pozytywnych komentarzy do negatywnych, wynosi obecnie 0,37. Jednocześnie nawoływania do bojkotu marki nie ustają. Po decyzji o wycofaniu się z Rosji wizerunek udało się poprawić koncernowi odzieżowemu LPP oraz Decathlonowi – pokazuje analiza SentiOne.